Quina és la importància de la sostenibilitat en la governança empresarial?

Carlota de Paula Coelho, apunta en el seu article la conveniència que té per a les empreses un bon govern en matèria de sostenibilitat i tenir-la en compte en la presa de decisions.

Ara bé, només un 1% d’empreses de la Unió Europea aplica models de gestió que tinguin en compte la sostenibilitat. L’autora relaciona aquest fet amb la manca d’una normativa regulada i introdueix la proposta de Directiva sobre Deguda Diligència de les Empreses en Matèria de Sostenibilitat.

Amb aquesta proposta, la Comissió Europea pretèn crear un marc regulatori per a les empreses i fomentar una governança empresarial sostenible: “Ayudaría a las empresas a gestionar mejor las cuestiones relacionadas con la sostenibilidad en sus propias operaciones y cadenas de valor, en lo que se refiere a derechos sociales y humanos, cambio climático o medio ambiente, entre otras”.

Article publicat a ethic.es

Podeu llegir l’article en aquests ENLLAÇ