Festivitat de Sant Sebastià 2024 – Lliurament dels reconeixements “Floc de Llana 2023”

En el marc dels actes de la festivitat de Sant Sebastià, patró del Gremi de Fabricants de Sabadell, s’han atorgat els reconeixements “Floc de Llana 2023”. Aquests guardons són una distinció a empreses, persones i entitats per la seva trajectòria rellevant en el sector tèxtil i en els àmbits econòmic, social i cultural representats a la ciutat.

El president del Gremi, Esteve Gené, ha lliurat els reconeixements acompanyat per l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés i el tinent d’alcaldessa de l’Àrea de Promoció Econòmica i Projecció de ciutat, Lluís Matas.

Els guardonats d’aquesta 8a edició han estat: l’empresa Filatures Jesús Rubió, l’entitat social Fundación Privada AVAN, i l’historiador Esteve Deu i Baigual.

• Floc de llana a l’empresa tèxtil Filatures Jesús Rubio, pel seu compromís en l’impuls de canvis als paradigmes del sector tèxtil, incidint especialment en la conscienciació dels ciutadans sobre la importància d’utilitzar productes naturals i d’alta qualitat i en l’aposta pels productes regenerats fa gairebé 50 anys. L’experiència, la capacitat d’innovació, el compromís amb la sostenibilitat, un equip qualificat i professional, la proximitat en el tracte i l’adaptació a les necessitats del client, constitueixen els pilars fonamentals d’aquesta empresa que l’han portat a ser reconeguda a nivell nacional i internacional.
  • Floc de llana a l’entitat social FUNDACIÓ PRIVADA AVAN, pel seu treball per a la millora de la qualitat de vida de les persones amb malalties neurològiques i les seves famílies, oferint suport social, terapèutic i de lleure, amb un compromís ferm amb l’atenció, la proximitat i la continuïtat. Pel seu esperit integrador i de col·laboració i la seva implicació en la recerca i el coneixement en l’àmbit de la neurologia.
  • Floc de llana al Sr. Esteve Deu i Baigual, per la seva dedicació a la investigació de la història industrial i de l’empresa, i en especial per l’estudi de la història de la indústria tèxtil i sabadellenca . Així com, per la seva didàctica que ens acosta al seu valuós coneixement, pel seu caràcter col·laborador, com ha demostrat en reiterades ocasions amb la nostra institució, i pel seu compromís amb Sabadell.
Floc-de-Llana-2023-Filatures-Jesús-Rubio

Floc de Llana Filatures Jesús Rubio.   Luís Matas, Marta Farrés, Pilar Rubio, Esteve Gené

Floc-Llana-2023-AVAN

Floc Llana Fundació AVAN.  Lluís Matas, Marta Farrés, Cristina Urriza, Esteve Gené