Confirmació de la Política de Privacitat – CIESC

Apliquem la nova política de Protecció de Dades (RGPD)

logo-ciesc

Estem adaptant la nostra Política de Privacitat a la nova normativa europea de Protecció de Dades, aplicable a partir del 25 de maig. Per això us informem que a partir d’aquesta data continuarem protegint les vostres dades, ara complint amb el nou reglament europeu.

Aquest Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril de 2016 (“RGPD”) comporta que:

• El Responsable del Tractament de les teves dades personals és l’entitat CIESC (Consell  Intersectorial d’Empresaris)Més info.
  • La finalitat del tractament de les dades personals és la de gestionar la teva vinculació amb CIESC (Consell  Intersectorial d’Empresaris). Més info.
  • Les teves dades únicament podran comunicar-se a entitats vinculades a CIESC (Consell  Intersectorial d’Empresaris)Més info.
  • Pots exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i d’altres drets, tal com s’explica a l’apartat Protecció de Dades de l’Avís Legal. Més info.

Per confirmar que voleu seguir rebent les comunicacions del CIESC, verifiqueu l’adreça de correu i feu clic al botó inferior per a confirmar les dades. Gràcies!