ISP, Joves Empresaris i Directius Industrials

logo-isp-joves-empresaris-i-directius-industrials

ORÍGEN

L’Institut Sallarès i Pla fou fundat l’any 1947 en el si del Gremi de Fabricants de Sabadell. Hereu de la tradició industrial tèxtil de Sabadell, l’ Institut porta el nom d’una de les personalitats més rellevats de la història econòmica i empresarial de Sabadell,  Joan Sallarès i Pla que, a més a més de diputat, va ser president del Foment del Treball i de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona.

OBJECTIU

• Potenciar la indústria, millorar la competitivitat i fomentar vocacions industrials.
  • Incidir en aspectes socials, econòmics i culturals a nivell formatiu i fomentar l’esperit corporatiu en defensa de la indústria.
  • Defensar dels interessos de la indústria i de l’economia catalana a través de les empreses, afavorint la generació de llocs de treball i fomentant la riquesa del país.
Accediu al web de l’ISP

EL NOSTRE REPTE

• Impulsar la indústria i fer-les més competitives.
  • Afavorir el nostre creixement personal i relacional .
  • Potenciar les relacions personals entre els seus socis i també la d’aquests amb altres professionals i agents socials, polítics, econòmics, etc. que poden facilitar tant el desenvolupament individual del soci com facilitar contactes envers a la seva tasca professional en el present i en el futur.
  • Facilitar les relacions i el treball cooperatiu (col·laborar per competir).
  • Esperonar polítiques encaminades a incrementar la competitivitat del país.

QUÈ FEM – L’ISP LOBBY JOVE PER A LA INDÚSTRIA

L’ISP vol fer d’altaveu dels joves industrials davant l’Administració i els agents socials, essent un canal de comunicació per a la societat civil i per a la indústria i ajudar les empreses a seguir millorant i a crear més llocs de treball i riquesa per al país.

JUNTA DIRECTIVA DE L’INSTITUT SALLARÈS I PLA

President
Bernat Ladrón de Guevara (Producciones J. Manubens S.A.)

Vicepresident 1r
Marc Vila (Citel)

Vicepresident 2n
Abel Ortiz (Textil A. Ortiz)