Com pot ajudar la transferència de coneixement entre l’entorn econòmic i l’entorn universitari a l’emprenedoria i la creació d’empreses?
Com poden ajudar les incubadores d’empreses al desenvolupament i consolidació d’un projecte empresarial?

L’ISP, Joves empresaris i directius industrials i el Gremi de Fabricants de Sabadell organitzen la sessió Emprenedoria i transferència de coneixement entre universitat i empresa, el proper 23 de novembre, en format virtual.

La cooperació entre la Universitat i empresa possibilita la transferència de coneixement al teixit econòmic i és un element que repercuteix en la creació d’empreses, la seva competitivitat i  la creació d’ocupació. Igualment, altres agents com les acceleradores i incubadores d’startups donen suport, acompanyen i impulsen l’emprenedoria.

En aquesta sessió s’exposaran diverses experiències sabadellenques d’aquesta transferència de coneixement.

Programa:

Benvinguda
Gremi de Fabricants de Sabadell – ISP, Joves empresaris i directius industrials

Contextualització
Dra. Cristina Canal. Professora Titular al Departament de Ciència i Enginyeria de Materials, a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC),  i responsable del PlasmaMedLab. Membre de l’ISP, Joves empresaris i directius industrials

Experiència Kidnelis, jocs educatius
Joan Reixach. Emprenedor i soci fundador de Kidnelis

Experiència Start-up Haddock, SaaS especialitzat en Horeca
Arnau Navarro. Emprenedor, CEO i soci fundador de Haddock

Experiència ESDIColor_LAB – INTERCOLOR
Dra. Encarna Ruiz.
Directora del Departament Universitari de Teoria i Anàlisi del Disseny. ESDi- Universitat Ramon Llull. Directora d’ESDiColor_LAB, laboratori de Color vinculat a l’Associació Internacional del Color, Intercolor. Representant de l’Estat en aquesta associació.

Taula rodona
Modera:
Dra. Cristina Canal
Intervenen:
Kidnelis, Haddock i ESDIColor_LAB – Intercolor

Torn de preguntes dels assistents

Data: Dimarts, 23 novembre 2021
Horari: 17:00h a 18:30h