Rep orientació, assessorament i acompanyament en la diagnosi inicial per a la transformació digital

Coneix els ajuts i recursos al teu abast per digitalitzar-te

El Gremi, amb el suport de la Fundació per la Indústria i la col·laboració de Foment del Treball Nacional amb el suport del Departament d’Empresa i Treball, ofereix un servei d’assessorament en transformació digital per a pimes i autònoms en el marc del programa Digitalitza’t.

Aquest servei per a les empreses (100% subvencionat) compta amb l’expertesa d’assessors acreditats per ACCIÓ, l’Agència per a la Competitivitat de l’Empresa de la Generalitat de Catalunya, que realitzaran un exercici de diagnosi inicial per incorporar tecnologies de la Indústria 4.0 al teu negoci.

Important:  Al formulari, cal indicar que voleu que faci l’assessorament la Fundació per la Indústria

Per a més informació, podeu trucar al telèfon 937450944 o enviar un correu a esther@gremifab.org

A través del programa Digitalitzat també s’ofereix assessorament a les pimes que vulguin sol·licitar els Cupons ACCIÓ a la innovació i a la  indústria 4.0 (diagnosi i assessorament en la implantació). Més info

Digitalitza’t és un projecte impulsat per Foment del Treball amb el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració del Gremi de Fabricants de Sabadell, que acompanya les empreses, especialment les pimes, en el camí cap a la transformació digital.