Juntament amb la presidència es renova la Junta Directiva de l’entitat (2019-2023)

El Gremi de Fabricants de Sabadell ha celebrat aquest passat 13 de setembre l’Assemblea general de socis on s’ha escollit la nova Junta Directiva de l’entitat presidida per Rosvi Moix i Queraltó, que substitueix en el càrrec a Blai Costa i Creus (2015-2019).

Després de la votació de l’Assemblea, amb resultat unànime, Rosvi Moix es converteix en la primera dona que ostenta la presidència del Gremi de Fabricants de Sabadell des de la seva fundació. La nova presidenta és una industrial del sector tèxtil, directora de l’empresa Tintes Industriales Moix, SA -TIMSA- fundada en el 1965.

Moix presidirà una junta directiva àmplia, plural, formada per 13 membres que representen els diferents tipus d’empresa del tèxtil llaner del nostre país. Es tracta d’empreses industrials grans, mitjanes i petites, presents en el mercat nacional i global.

La junta directiva és jove i està formada per perfils industrials amb una mitjana d’edat de 42 anys, com a mostra de la fortalesa d’aquest sector tèxtil. Les empreses tèxtils representen el 10% de la indústria catalana i les seves exportacions el 7%, així com el 6% de l’ocupació.

L’objectiu pels propers 4 anys de mandat és reunir el major nombre d’empreses al voltant del Gremi per compartir projectes, experiències i coneixement, i amb la vocació d’estar a prop de les empreses, especialment de les més petites per acompanyar-les en el seu creixement. La nova junta, donant continuïtat a la feina feta fins ara, seguirà compromesa amb el desenvolupament social, econòmic i territorial de la nostra demarcació i el nostre país.

Segons Moix, “des del Gremi continuarem aportant visió i opinió dels diferents temes vinculats a les empreses i al territori perquè volem seguir sent una entitat impulsora i vertebradora com ho hem estat fins ara amb Texfor, Consejo Intertextil Español, ISP, Fundació per la Indústria, CIESC, Consell d’Economia Productiva, Fem Vallès o Sabadell Cercle d’entitats”.

Per la nova presidenta “el Gremi és una entitat propera a les empreses, amb la fortalesa i experiència dels seus 460 anys d’existència, tenim un ampli coneixement de la seva idiosincràsia i volem ser-los útils aportant solucions reals i concretes que les ajudin en el seu creixement i competitivitat”, i afegeix que “és la nostra voluntat potenciar l’esperit emprenedor lligat al coneixement”.

Durant l’Assemblea, el president sortint, Blai Costa i Creus, ha posat en valor la feina feta en el darrers quatre anys. Per Costa, “aquesta etapa que ara es tanca ha servit per donar-li un nou impuls a l’entitat fent-la proactiva, amb propostes per la millora social, econòmica i territorial, i amb un compromís ferm amb la cultura, i la creació i transferència de coneixement.

En paraules de Blai Costa, “estem satisfets amb les aportacions del Gremi en aquests anys, especialment en el procés d’integració laboral dels col·lectius més vulnerables, i aportant elements per l’equilibri territorial i social.

En el seu discurs, Costa ha agraït la implicació i confiança rebuda durant la seva presidència per part de les empreses agremiades, de la junta directiva del Gremi, del patronat de la Fundació per la indústria, així com de Texfor, CIESC i de les entitats de les que el Gremi en forma part, i en especial, a la secretària general del Gremi de Fabricants, Núria Aymerich, que seguirà ocupant aquest càrrec en aquest nou mandat.

JUNTA DIRECTIVA (2019 – 2023)

Membres de la Junta Directiva         Empresaris industrials tèxtils

Rosvi Moix                                          TIMSA  (Tintes Industriales Moix, SA)

Xavi Bombardó                                   Dobert Textile Group, SA