L’11 de maig, a la Llar del Llibre, es va presentar el llibre: Empresa familiar (con humor), de Jordi Tarragona, amb il·lustracions de J. L. Martín.

L’autor va estar acompanyat per la secretària general del Gremi de Fabricants, Núria Aymerich, qui va realitzar la introducció.

“Als propietaris de les empreses familiars allunyats de la seva gestió, aquest llibre els ajudarà a apropar-se de forma sistemàtica, completa i divertida als diferents temes clau que han de conèixer per ser propietaris responsables i decidir de manera encertada el més convenient per al futur de l’empresa i dels seus interessos”.

“Es tracta d’una obra totalment nova perquè cada tema s’acompanya d’una vinyeta humorística dibuixada per J. L. Martín, creador de personatges com Quico, el progre, i actualment col·laborador habitual a la secció d’Opinió de La Vanguardia”.

Data: 11 maig
Hora: 19:00h
Lloc: La Llar del Llibre. C/ Sant Antoni, 20 (08201 Sabadell)

Més informació sobre el llibre