APDO, Organización profesional para el desarrollo organizacional, celebra el cicle de conferències “La empresa saludable como fuente de competitividad en tu organización”, d’octubre a desembre de 2022.

A través d’aquest cicle de 3 ponències gratuïtes, es descubrirà com implantar a les organitzacions un model preventiu i productiu realment SALUDABLE.

El cicle compte amb la intervenció de Núria Aymerich, experta en lideratge transformacional qui participarà els dies 8 de novembre i 3 de desembre.

PROGRAMA:

1a sessió. 4 octubre. De 18 a 20h
Taller: “Empresa Saludable = Empresa FELIZ”, amb Jaume Gurt

2a sessió. 8 novembre. De 18 a 20h
Ponència: “El liderazgo saludable como metodologia para evitar el absentismo y retener el talento”, amb Núria Aymerich

3a sessió. 13 de desembre. de 18 a 20h
Ponència: “El Liderazgo saludable transformacional para construir una empresa más segura, más saludable y más competitiva”, amb Gina Aran
Taula rodona: La Empresa Saludable, amb Jaume Gurt, Núria Aymerich i Xavier Pladevall

Més informació i inscripcions