Des de la societat civil de Sabadell tenim la voluntat de compartir la nostra visió sobre quin creiem que ha de ser el futur de la nostra ciutat. Estem compromesos amb Sabadell.

Des d’ aquest esperit, organitzem el cicle DEBATS “9 compromisos per Sabadell”,
amb motiu de les properes eleccions municipals del 26 de maig.

L’objectiu que ens mou és aportar la nostra visió sobre diverses problemàtiques i proposar diferents solucions.

En definitiva, com entitats compromeses amb la nostra ciutat, volem ser partícips, -conjuntament amb els representants polítics-, de la seva construcció i volem reforçar una etapa que es fonamenti en l’acord entre càrrecs electes i ciutadania.

Amb el títol general de “9 COMPROMISOS PER SABADELL”, s’organitzaran 3 sessions de debats temàtics protagonitzades per les entitats :

SESSIÓ 1: Model territorial. Data: 3 d’abril
SESSIÓ 2: Projecte econòmic i productiu. Data: 9 d’abril
SESSIÓ 3: Projecte social, cultural, esportiu i de coneixement. Data: 24 d’abril

Les 3 sessions es faran a la seu de la Fundació Bosch i Cardellach a les 19 h.

I una última sessió on seran convidats els caps de llista dels grups municipals presents a l’Ajuntament actual i que es presenten a les eleccions del 26 de maig.

SESSIÓ 4: SESSIÓ FINAL. Taula amb els caps de llista.
Data: 9 de maig a les 19h., a la seu de la Fundació 1859 Caixa Sabadell.

Aquests debats oberts, són impulsats per institucions i entitats de la ciutat i hi participen persones expertes en les diverses temàtiques:

Fundació Bosch i Cardellach, Gremi de Fabricants, Cambra de Comerç i Indústria de Sabadell, CIESC, PIMEC, Centre Metal·lúrgic, Comerç Centre, Consorci Sanitari Parc Taulí, Fundació 1859 Caixa Sabadell, ESDI, UAB, Fundació per la Indústria, Càritas, Creu Roja, Rebost Solidari, Actua Vallès, CCOO, UGT, Xarxa Onion, Cooperativa Agrària del Vallès, Gremi de Fusters, Gremi d’Instal·ladors, Gremi de Reparació de tallers d’automòbils, ACTA, Gremi de Constructors, Gremi de Químics, Col·legi d’Enginyers, Col·legi d’Arquitectes, Federació d’associació Veïnals, Via Vallès, CIPO, Col·legi d’Agents Comercials, Club Natació Sabadell, Panatlhon Club Sabadell, Esquitx, AVAN, Òmnium Cultural, Diari de Sabadell, i-Sabadell…

Per a més informació: ciesc@ciesc.cat / 93-745.09.44 (Elena Díaz – CIESC)