Borsa de Treball – Accés Empreses

Les empreses que sol·licitin candidats de la Borsa de Treball, hauran d’omplir aquest formulari. Gremi de Fabricants de Sabadell/SPE es posarà en contacte amb els possibles candidats de la Borsa de Treball que reuneixin els requisits demandats per l’empresa i enviarà els currículums actualitzats de les persones que hagin accedit a facilitar les seves dades de contacte, una vegada l’empresa sol·licitant hagi satisfet l’import de 75 € (empreses agremiades) o l’import de 150€ (empreses no agremiades) pel servei bàsic de cerca de candidats.

Dades de l'empresa

Dades de la vacant

Habilitats i competències de la persona que es valoraran

Idiomes (indicar nivell)

1.

2.

3.

4.

5.

Més informació

Nº de referència de la/es persones que formen part de la borsa de treball que podrien interessar

(Veure la darrera circular als socis del Gremi i anotar les referències de les persones amb qui agradaria contactar)

L’empresa sol·licitant es responsabilitza d’utilitzar les dades dels candidats que se li facilitin, per a l’activitat pròpia de la selecció de personal i les tractarà amb absoluta confidencialitat, d’acord amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, de protecció de dades de caràcter personal.

He llegit i accepto l'Avís Legal

Informació d’interès

Benvolguts,
Davant l’excepcional situació que estem vivint i seguint les ordres dictades pel Govern a causa del #Covid19, al Gremi de Fabricants hem adoptat la mesura de tancar les nostres instal·lacions durant els quinze dies vinents (o fins a nou avís) i seguir desenvolupant la nostra feina de forma remota.

Si us cal realitzar cap comunicació, aquestes són les adreces de correu i telèfons als quals podeu adreçar-vos:

En moments com aquests, el més important és la salut de tots. I això serà possible gràcies a la nostra responsabilitat col·lectiva. Moltes gràcies.