Borsa de Treball – Accés Empreses

Les empreses que sol·licitin candidats de la Borsa de Treball, hauran d’omplir aquest formulari. Gremi de Fabricants de Sabadell es posarà en contacte amb els possibles candidats de la Borsa de Treball que reuneixin els requisits demandats per l’empresa i enviarà els currículums actualitzats de les persones que hagin accedit a facilitar les seves dades de contacte, una vegada l’empresa sol·licitant hagi satisfet l’import de 75 € (empreses agremiades) o l’import de 150€ (empreses no agremiades) pel servei bàsic de cerca de candidats.

Dades de l'empresa

Dades de la vacant

Habilitats i competències de la persona que es valoraran

Idiomes (indicar nivell)

1.

2.

3.

4.

5.

Més informació

Nº de referència de la/es persones que formen part de la borsa de treball que podrien interessar

(Veure la darrera circular als socis del Gremi i anotar les referències de les persones amb qui agradaria contactar)

L’empresa sol·licitant es responsabilitza d’utilitzar les dades dels candidats que se li facilitin, per a l’activitat pròpia de la selecció de personal i les tractarà amb absoluta confidencialitat, d’acord amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, de protecció de dades de caràcter personal.

De conformitat amb el que estableix la normativa vigent en Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades seran incorporades a sistema de tractament titularitat de Gremi de Fabricants de Sabadell amb CIF G62441423 i domicili social situat a ST QUIRZE 30 08201, SABADELL (BARCELONA), amb la finalitat d'atendre les seves consultes i remetre-li comunicacions comercials que puguin ser del seu interès. En compliment amb la normativa vigent, Gremi de Fabricants de Sabadell informa que les dades seran conservades durant el termini estrictament necessari per complir amb els preceptes esmentats anteriorment.

L'informem que el tractament de les seves dades està legitimat per el seu consentiment.

Gremi de Fabricants de Sabadell informa que procedirà a tractar les dades de manera lícita, lleial, transparent, adequada, pertinent, limitada, exacta i actualitzada. És per això que Gremi de Fabricants de Sabadell es compromet a adoptar totes les mesures raonables perquè aquests se suprimeixin o rectifiquin sense dilació quan siguin inexactes.

D'acord amb els drets que li confereix la normativa vigent en protecció de dades podrà exercir els drets d'accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició al tractament de les seves dades de caràcter personal així com del consentiment prestat per al tractament d'aquests, dirigint la seva petició a l'adreça postal indicada més amunt o al correu electrònic gremifab@gremifab.org.

Així mateix i d'acord amb el que estableix la Llei 34/2002, d'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, en el seu article 21, sol·licitem també el seu consentiment exprés per enviar-li publicitat dels nostres productes o promocions que considerem puguin ser del seu interès, per correu electrònic o per qualsevol altre mitjà de comunicació electrònica equivalent.

L'informem que podrà revocar en qualsevol moment el consentiment prestat a la recepció de comunicacions comercials enviant un correu electrònic a l'adreça de correu electrònic: gremifab@gremifab.org.

Podrà dirigir-se a l'Autoritat de Control competent per a presentar la reclamació que consideri oportuna.