Borsa de Treball – Accés Candidats

Com funciona

1. Ompliu el formulari amb les dades sol·licitades.
  2. Un cop rebuda la vostra sol·licitud, incorporarem lavostra inscripció al servei.
  3. Quan rebem l’oferta d’alguna empresa que s’adeqüi al vostre professional, ens posarem en contacte amb vosaltres per comunicar-vos-ho i enviar el vostre CV a l’empresa.
  4. A partir d’aquest moment és la pròpia empresa qui decideix amb quins candidats contactar.
  5. Si voleu donar-se de baixa del nostre servei de borsa de treball ens ho podeu comunicar:
    c.e.: borsatreball@gremifab.org.
    Correu postal.: Gremi de Fabricants de Sabadell. Borsa de Treball. c/ Sant Quirze, 30 – 08201 Sabadell

Llocs de treball que podria ocupar

Dades Personals

Dades Acadèmiques

Altres cursos

4.

5.

Idiomes

4.

5.

Experiència professional

Empresa Sector Període Càrrec Ocupat

C.V. i fotografia

Adjunteu el vostre C.V. (en format DOC o PDF, màxim 2mb.)

He llegit i accepto l'Avís Legal

Protecció de dades del Servei de Borsa de Treball

D’acord amb allò disposat en la vigent Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal 15/1999 de 13 de desembre, us informem que les dades que ens proporcioneu formaran part d’un Fitxer automatitzat del que és responsable Fundació per la Indústria Sabadell 1559.

La única finalitat del Fitxer és mantenir les dades sobre el seu currículum vitae per les activitats pròpies de la borsa de treball i poder-nos posar en contacte amb vostè en cas de necessitat de cobrir una vacant que s’ajustés al seu perfil. Les dades es mantindran al fitxer durant cinc anys i posteriorment es destruiran.

Als efectes de donar compliment a la finalitat del fitxer, les dades proporcionades seran cedides a la Confederació de la Indústria Tèxtil –TEXFOR- i a SPE Serveis de Psicologia Empresarial- per formar part del seu arxiu del servei de borsa de treball, i a les empreses o entitats que estiguin cercant, a través del servei de borsa de treball de la Fundació per la Indústria. Sabadell 1559 i de Texfor, un treballador que es pugui adequar al meu perfil, per tal que es posin en contacte amb mi per cobrir una vacant.

Posem en el vostre coneixement el dret que us assisteix d’accés, rectificació i cancel·lació al fitxer on consten les vostres dades, tal i com ho contempla la Llei Orgànica 15/1999 mitjançant el que disposa el R.D. 1720/2007 de 20 de juny.

En cas de voler exercir qualsevol dels drets esmentats, us podeu adreçar a FUNDACIÓ PER LA INDÚSTRIA-SABADELL 1559, C. Sant Quirze 30 de SABADELL.