Borsa de Treball – Accés Candidats

Com funciona

1. Ompliu el formulari amb les dades sol·licitades.
  2. Un cop rebuda la vostra sol·licitud, incorporarem lavostra inscripció al servei.
  3. Quan rebem l’oferta d’alguna empresa que s’adeqüi al vostre professional, ens posarem en contacte amb vosaltres per comunicar-vos-ho i enviar el vostre CV a l’empresa.
  4. A partir d’aquest moment és la pròpia empresa qui decideix amb quins candidats contactar.
  5. Si voleu donar-se de baixa del nostre servei de borsa de treball ens ho podeu comunicar:
    c.e.: borsatreball@gremifab.org.
    Correu postal.: Gremi de Fabricants de Sabadell. Borsa de Treball. c/ Sant Quirze, 30 – 08201 Sabadell

Llocs de treball que podria ocupar

Dades Personals

Dades Acadèmiques

Altres cursos

4.

5.

Idiomes

4.

5.

Experiència professional

Empresa Sector Període Càrrec Ocupat

C.V. i fotografia

Adjunteu el vostre C.V. (en format DOC o PDF, màxim 2mb.)

Autoritzo, a efectes de donar compliment a la finalitat del fitxer, que les dades proporcionades siguin cedides a la Confederació de la Indústria Tèxtil –TEXFOR- per formar part del seu arxiu del servei de borsa de treball, i a les empreses o entitats que estiguin cercant, a través del servei de borsa de treball de la Fundació per la Indústria. Sabadell 1559 i de Texfor, un treballador que es pugui adequar al meu perfil, per tal que es posin en contacte amb mi per cobrir una vacant.

Consento el tractament de les meves dades. GREMI DE FABRICANTS DE SABADELL tractarà les seves dades amb la finalitat de gestionar la seva participació en els nostres processos de selecció. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició. Consulti la informació completa d'aquest tractament de dades en la nostra Política de Privacitat

Informació sobre de les activitats i serveis

Vol rebre informació sobre de les activitats i serveis oferts pel GREMI DE FABRICANTS DE SABADELL?