El dia 18 de juny, la Fundació per la Indústria va renovar els càrrecs del seu patronat amb el nomenament de Miquel Ribé i Muntañola com a president de l’entitat, en substitució de Josep Roca i Vallribera. Procedent d’una família d’empresaris tèxtils, actualment Miquel Ribé desenvolupa la seva activitat empresarial en el sector immobiliari. El nou president de la Fundació per la Indústria pertany a la quarta generació de l’empresa tèxtil Hilaturas Ribe S.A, fundada l’any 1911. Firma estretament relacionada al Gremi de Fabricants de Sabadell del que va ser vicepresident entre 2002 i 2007; i amb anterioritat president de l’Institut Sallarès i Pla (joves empresaris del Gremi) del 1995 a 1998. Miquel Ribé és un gran defensor de la indústria com a creadora d’ocupació. En aquest sentit, durant el seu mandat, treballarà per acompanyar a les pimes industrials a enfrontar els reptes de la industrialització, com la digitalització i indústria 4.0, la transferència de coneixement, potenciar la relació entre empresa i formació, o potenciar les relacions institucionals entre d’altres. Tot això amb l’objectiu d’enfortir el teixit industrial català, especialment les pimes, per afavorir el creixement econòmic i social de Catalunya i potenciar la creació d’ocupació. D’altra banda, Gil Armengol i Gasull, ha estat nomenat vicepresident econòmic del patronat en substitució de Guillem Soler i Duffour.