Inscripció a càpsules i cursos 2018

Com funciona

1-Ompliu el formulari amb les dades sol·licitades.

La forma de pagament per a les sessions és:

-Càpsules formatives: Transferència de 65 euros els no socis i 55 euros els socis (preu per persona i sessió) al número de compte IBAN: ES38 0081 0900 8600 0296 5099 (Banc Sabadell)

-Cursos: Transferència de 312 euros els socis de Gremi o Texfor i de 480 euros els no socis. (preu total del curs per persona) al número de compte IBAN: ES38 0081 0900 8600 0296 5099 (Banc Sabadell)

(descomptes 20% a partir del segon inscrit de la mateixa empresa)

2-Quan rebem la sol·licitud i l’ingrés es faci efectiu us confirmarem l’inscripció a través de correu electrònic o telèfon.

Dades per a l'inscripció

Sou socis del Gremi? *

Càpsula/es o curs als que desitjeu inscriure-us

Marqueu les sessions a les que voleu inscriure els assistents relacionats a l'apartat anterior *:

2018 19 abril- Imatge i protocol en la vida social i professional 2018 10 maig- Claus per a la continuïtat de l'empresa familiar

He llegit i accepto l'Avís Legal

Informació Protecció de dades

D’acord amb allò disposat en la vigent Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal 15/1999 de 13 de desembre, us informem que les dades que ens proporcioneu formaran part d’un Fitxer automatitzat amb dades dels participants en els cursos impartits, del qual és responsable FUNDACIÓ PER LA INDÚSTRIA-SABADELL 1559.

La única finalitat del Fitxer és la de tractar i processar les dades relatives a la seva persona que siguin necessàries per a la gestió acadèmica i administrativa dels diferents cursos impartits per l’Entitat, així com, si és el cas, la realització dels tràmits oportuns davant les ADMINISTRACIONS per l’obtenció de subvencions per aquests cursos.

Posem en el vostre coneixement el dret que us assisteix d’accés, rectificació i cancel·lació al fitxer on consten les vostres dades, tal i com ho contempla la Llei Orgànica 15/1999 mitjançant el que disposa el R.D. 1720/2007 de 20 de desembre.

En cas de voler exercir qualsevol dels drets esmentats, us podeu adreçar a FUNDACIÓ PER LA INDÚSTRIA-SABADELL 1559, C. Sant Quirze 30 de SABADELL.