Detall de l'esdeveniment

Propera Sessió: 19 abril 2018
13:00 h a 16:00 h (inclou lunch)

A càrrec del Sr. Lluís Matas i Bertrán

Expert en protocol.

Dirigit a:
Empresaris i executius que per exigències del seu càrrec necessiten professionalitzar la seva imatge i la seva forma de gestionar les relacions interpersonals, a qualsevol nivell.

També és un sessió enfocada a totes aquelles persones que necessiten reforçar i aprendre les claus del bon comportament social o que utilitzen la imatge, la comunicació i les relacions personals com el seu instrument de treball.

Objectiu:
Reforçar la autoconfiança a través del bon comportament i una imatge personal adequades al nostre estil de vida tant en l`àmbit personal com professional dotant de les eines teòriques i pràctiques necessàries per saber desenvolupar-se en qualsevol situació i aconseguir l’ èxit empresarial.

INSCRIPCIÓ

Luis-Mates

Professor:
Luís Matas i Bertran. Diplomat en Administració i Direcció d’Empreses. Curs de Direcció General d’ESADE, Curs de Protocol ESPRI. Col·laborador en mitjans de comunicació.