Detall de l'esdeveniment

Dirigit a: empresaris, directius, directors de RRHH, directors financers, advocats d’empresa, Compliance Officers i administradors de qualsevol tipus de societat.

Objectiu: sessió relativa a la nova responsabilitat penal de les persones jurídiques, per conèixer en primícia els elements clau, el marc legal que regula la comissió de delictes a les empreses i els requisits per implantar adequadament un sistema de Compliance Penal, en base al què està estipulat, entre d’altres normes, a la UNE 19601.

Contingut: Com afecta la recent reforma del Codi Penal a empresaris i directius. La responsabilitat penal de les persones jurídiques ja ha arribat a casa nostra. Amb la reforma del Codi Penal, el passat mes de juliol, les empreses poden haver de fer front a acusacions, penes i imputacions de caire penal. I és per evitar aquesta responsabilitat que neixen els sistemes de gestió i prevenció de riscos penals dins de les empreses.

En aquesta sessió obtindreu resposta a aquestes i a d’altres preguntes que sorgeixen en aquest nou escenari legal i us oferirem recursos i eines pel disseny i implantació d’un model de Prevenció de Riscos Penals en el sí de la vostra empresa.

Inclou cocktail & cava al finalitzar la sessió

Inscripcions: Sessió gratuïta, prèvia inscripció. Places limitades.
Les inscripcions es poden gestionar enviant un correu electrònic a:
info@fortunylegal.com o gremifab@gremifab.org
o bé trucant al telèfon 937.242.294./ 937.450.944

INSCRIPCIÓ

Miquel FortunyPonent: Miquel Fortuny, advocat penalista & Corporate Compliance Counsel. Professor Abad Oliba CEU Postgrau Compliance, Universidad Carlos III Madrid màster en Compliance, Universidad Complutense màster Compliance Officer. Formador de vàries empreses i institucions públiques i privades.