Detall de l'esdeveniment

Aquest esdeveniment s'està executant des de 5 març 2019 fins a 9 abril 2019. La propera ocurrència serà /p>

• Lloc: Gremi de Fabricants de Sabadell
  • Categories: Formació presencial
  • Properes dates:

Si estàs interessat en crear la teva pròpia empresa o projecte, aquí trobaràs la informació que busques: et farà perdre menys diners, guanyaràs temps i et serà més fàcil emprendre.

Nosaltres volem acompanyar-te i assessorar-te en el procés d’ emprendre, des de la idea de negoci i fins la posada en marxa del teu projecte, amb el suport de professionals experimentats que faran molt més lleuger l’aprenentatge.

“Com emprendre amb èxit”  és un programa que proporciona a l’alumne que ha decidit emprendre la seva activitat per compte propi, coneixements i habilitats en relació al marc legal i financer; màrqueting i vendes; gestió de persones, i li facilita les eines necessàries per elaborar també el pla d’empresa.

El propòsit d’aquestes sessions formatives és el d’oferir les eines i recursos necessaris per a que qualsevol emprenedor interessat en crear una empresa pugui concretar la seva IDEA en un PROJECTE coherent que a la vegada pugui originar un NEGOCI viable en un futur.

Els objectius d’aprenentatge del curs són els següents:

• Desenvolupar la capacitat d’iniciativa i el potencial emprenedor.
  • Diferenciar una idea d’una oportunitat de negoci.
  • Conèixer les característiques actuals dels factors d’èxit i de fracàs dels projectes emprenedors.
  • Aprendre la utilitat d’un pla de màrqueting i vendes.
  • Aprofundir en els recursos clau per a crear una empresa: legals, financers i de gestió de persones.
  • Potenciar les habilitats comunicatives i de lideratge.

PROGRAMA:
Inici: 5 de març de 2019
Finalització: 9 d’abril de 2019

Dates i horaris: Dues sessions setmanals, dimarts i dijous, de 13:00h a 16:00h (inclou dinar)

Dies 5, 7 i 12 de març ……………………………………………………… Mòdul La Idea

Dies 14, 19 i 21 de març ………………………………………………….  Mòdul Màrqueting i Vendes

Dies 26, 28 de març i 2 d’abril …………………………………………  Mòdul Finances I Legal

Dies 4 i 9 d’abril ………………………………………………………………  Mòdul Recursos Humans

Total Formació: Un total de 30 hores repartides en 11 sessions. A les sessions se impartirà una part teòrica i tallers pràctics per interioritzar la informació.

Tutories Individualitzades: Acabades les 11 sessions, tots els participants, emprenedors o empreses, tindran dret a 10 hores d’assessoria individualitzada.

INSCRIPCIONS