A finals de 2012 es va signar un acord amb ORANGE per tal que les empreses agremiades es podessin beneficiar d’una sèrie de descomptes en els serveis contractats.

Enguany s’ha tornat a negociar l’acord amb el suport de l’empresa consultora DOXSER obtenint una reducció sobre las despesa en telecomunicacions que podria arribar fins el 70% sobre els acords contractats actualment pels socis.

Segons l’acord, les trucades a qualsevol número nacional obtindran un descompte del 87% a l’igual que els SMS. També s’han incorporat en aquest conveni una sèrie de tarifes planes de veu i dades per temes de Smartphone que cobrirà tot el ventall de necessitats des de 8€ per 1Gb + 6.000 minuts fins a escalats de 2, 4 i 10Gb; aquests dos últims incorporen a més 300 min i 300 Mb de roaming a UE.

Pels agremiats que hagin de realitzar connexions de veu i dades en roaming, s’han negociat uns bonus amb condicions molt favorables, incloent a Xina i EEUU dins dels mateixos preus dels països de la UE el que implicarà unes reduccions considerables en el  trànsit.

A diferència de l’anterior acord amb ORANGE en que la consultora DOXSER va portar a terme el suport en les negociacions amb els operadors amb l’assessorament inicial del Gremi de Fabricants de Sabadell, en aquesta ocasió DOXSER us donarà tot el suport necessari per a realitzar una auditoria dels serveis de Telecomunicacions i així poder assegurar que l’estalvi obtingut sigui el més adequat. Tanmateix, si ho desitgeu DOXSER us oferirà el seu servei TMS (Telecom Management Service) per realitzar un control i seguiment mensual de les factures i poder detectar possibles incidències per fer les oportunes reclamacions a ORANGE. Aquest servei es valorarà per a cada agremiat i s’aplicarà un descompte especial del 50%.

Per a més informació, un consultor de l’empresa DOXSER es posarà en contacte amb vosaltres per conèixer el possible abast d’aquesta col·laboració.

Per a més informació: Contactar amb DOXSER, info@gremi.doxser.es,  tel. 932547555.