Detall de l'esdeveniment

Hora: 9.00-10.30h
Lloc: CIESC Seu del Gremi de Fabricants de Sabadell. C/St Quirze, 30 – Sabadell
Organitza: Consell d’Economia Productiva-CEP

L’estructura econòmica de la demarcació de Sabadell es caracteritza pel pes de la indústria, que representa el 23,2% de l’ocupació a Catalunya. El sector industrial s’enfronta a nous reptes com la digitalització de les pimes i la millora dels polígons que necessiten d’un esforç important per part de l’administració.
En aquesta sessió coneixerem les accions del govern de la Generalitat per dinamitzar la competitivitat industrial i empresarial, la captació d’inversions o la política de clústers.

Matilde Villarroya és Directora General d’Indústria del departament d’Empresa i Coneixement del Govern de la Generalitat de Catalunya. És enginyera industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya i doctora en Economia i Empresa per la Universitat Rovira i Virgili.