El Gremi de Fabricants de Sabadell assumeix la presidència del CIESC

El Consell Intersectorial d’Empresaris -CIESC-, en la seva reunió de Junta General celebrada el 5 de febrer de 2016 ha procedit al relleu de la seva presidència.

La presidència del CIESC ha recaigut en el Sr. Blai Costa i Creus, president del Gremi de Fabricants de Sabadell, i la vicepresidència en el Sr. Carles Garriga Sels, president del Centre Metal·lúrgic.

Aquests dos darrers anys la presidència del CIESC l’ostentava el Sr. Carles Montesinos Carmona, president del Gremi de la Fusta de Sabadell i Comarca.

El CIESC és una federació d’associacions d’empresaris de diferents sectors industrials, comercials i de serveis. Agrupa actualment a més de 4.500 empreses i 85.000 treballadors. El CIESC fou constituït l’any 1.978 a l’empara de la Llei 19/1977 sobre regulació del dret d’associació sindical, per a salvaguardar els interessos comuns professionals de les Associacions membres, voluntàriament associades.