Detall de l'esdeveniment

• Data:
  • Categories:

El dimecres 29 de novembre el Consell Intersectorial d’Empresaris de Sabadell i Comarca, commemora els 40 anys de la seva fundació.

Per celebrar aquest aniversari, el CIESC compta amb la intervenció del Sr. Joan B. Casas, Degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya amb la conferència “Empresa i entorn: una visió socioeconòmica del present i del futur”.

Joan  B. Casas, Doctor en Economia Financera i Comptabilitat, i llicenciat en Ciències Econòmiques  i Empresarials,  ostenta la presidència de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859,  és membre del CAREC, el Consell Assessor per a la Reactivació Econòmica i el Creixement, entre d’altres càrrecs.  Ha dirigit i  publicat estudis econòmics sobre la comarca del Vallès Occidental  i és autor de diferents llibres i articles sobre temes econòmics i empresarials.

LLoc: Seu del CIESC. Carrer Sant Quirze, 30, 08201 Sabadell (Barcelona)
LOCALITZACIÓ // Web CIESC

Dia: Dimecres, 29 de novembre

Hora: 19:00h

Confirmació d’assistència: ciesc@ciesc.com // 93-745.09.44 (Elena Díaz)

Targetó 40 anys CIESC

El Consell Intersectorial d’Empresaris de Sabadell i Comarca, CIESC, és una federació d’associacions d’empresaris de diferents sectors industrials, comercials, de serveis i agraris, que actualment agrupa a més de 4.500 empreses i 85.000 treballadors.