Si estàs interessat en crear la teva pròpia empresa o projecte, aquí trobaràs la informació que busques: et farà perdre menys diners, guanyaràs temps i et serà més fàcil emprendre.

Nosaltres volem acompanyar-te i assessorar-te en el procés d’ emprendre, des de la idea de negoci i fins la posada en marxa del teu projecte, amb el suport de professionals experimentats que faran molt més lleuger l’aprenentatge.

“Com emprendre amb èxit”  és un programa que proporciona a l’alumne que ha decidit emprendre la seva activitat per compte propi, coneixements i habilitats en relació al marc legal i financer; màrqueting i vendes; gestió de persones, i li facilita les eines necessàries per elaborar també el pla d’empresa.

El propòsit d’aquestes sessions formatives és el d’oferir les eines i recursos necessaris per a que qualsevol emprenedor interessat en crear una empresa pugui concretar la seva IDEA en un PROJECTE coherent que a la vegada pugui originar un NEGOCI viable en un futur.

Els objectius d’aprenentatge del curs són els següents:

• Desenvolupar la capacitat d’iniciativa i el potencial emprenedor.
  • Diferenciar una idea d’una oportunitat de negoci.
  • Conèixer les característiques actuals dels factors d’èxit i de fracàs dels projectes emprenedors.
  • Aprendre la utilitat d’un pla de màrqueting i vendes.
  • Aprofundir en els recursos clau per a crear una empresa: legals, financers i de gestió de persones.
  • Potenciar les habilitats comunicatives i de lideratge.

PROGRAMA:
Inici: 5 de març de 2019
Finalització: 9 d’abril de 2019

Dates i horaris: Dues sessions setmanals, dimarts i dijous, de 13:00h a 16:00h (inclou dinar)

Dies 5, 7 i 12 de març ……………………………………………………… Mòdul La Idea

Dies 14, 19 i 21 de març ………………………………………………….  Mòdul Màrqueting i Vendes

Dies 26, 28 de març i 2 d’abril …………………………………………  Mòdul Finances I Legal

Dies 4 i 9 d’abril ………………………………………………………………  Mòdul Recursos Humans

Total Formació: Un total de 30 hores repartides en 11 sessions. A les sessions se impartirà una part teòrica i tallers pràctics per interioritzar la informació.

Tutories Individualitzades: Acabades les 11 sessions, tots els participants, emprenedors o empreses, tindran dret a 10 hores d’assessoria individualitzada.

CONTINGUT:

1. La idea
    • Quina és la teva idea de negoci?
    • Com pots elaborar el teu pla de negoci: el model CANVAS
    • Les claus d’un Producte Mínim Viable (PMV)
    • El valor de la cartera de clients
    • L’Estudi de Mercat i l’anàlisi de la competència
    • Planificació de la teva estratègia a través del model DAFO
  2. Màrqueting i vendes
    • Elaborar un Pla de màrqueting amb pocs recursos
    • El màrqueting a la web, SEO i SEM, e-comerç i xarxes socials.
    • Les millors tècniques de venda pel teu negoci
    • Argumentari i Suport
    • El Pla de Venda
    • Com planificar el Pressupost de vendes
    • El disseny del Pla d’operacions
  3. Finances i Legal
    • Elaborar el Pressupost econòmic-financer
    • El punt d’equilibri
    • Coneix el Balanç de situació
    • Avaluar la viabilitat econòmica del teu negoci
    • Possibles solucions

• Com guanyar diners amb les compres
  • El finançament
  • Les principals formes jurídiques i de fiscalitat
  1. Recursos Humans
    • RRHH i RSE
    • Les principals habilitats comunicatives per donar a conèixer el teu negoci
    • El rol del líder
    • La gestió d’equips
    • Les tècniques de negociació

Inscripcions:

Les inscripcions al curs es poden realitzar a través del formulari d’inscripció.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ ONLINE

Si ho desitgen també es pot realitzar la inscripció enviant un correu electrònic a gremifab@gremifab.org, o trucant al telèfon o 93-745.09.44.

Preu: 700€ (IVA no inclòs)

El preu del curs inclou:

. 11 sessions teòric- pràctiques, amb un total de 30 hores

. 10 hores d’assessoria individualitzada un cop acabades les 11 sessions

. Dinar de les 11 sessions

. Material del curs

Forma de pagament:

Per transferència bancària al número de compte indicat al formulari.

El Gremi de Fabricants es reserva el dret de cancel·lar el curs si no s’arribés al mínim d’assistents.

Més informació del curs:

Gremi de Fabricants de Sabadell
gremifab@gremifab.org // 93-745.09.44

SECOT és una associació sense ànim de lucre. Els seus voluntaris són els Sèniors, professionals, directius i empresaris que després de finalitzar la seva activitat laboral o estant en actiu, volen i ofereixen la seva experiència i coneixements en gestió empresarial o acadèmica a qui ho necessita.

Des de SECOT aposten per una formació adaptada a les necessitats i interessos del mercat laboral actual. L’associació compta amb un programa formatiu a través del qual els Sèniors imparteixen cursos de formació amb l’objectiu d’oferir les eines i habilitats necessàries per posar en marxa un projecte empresarial i garantir-ne el seu bon funcionament

Coneix les seves experiències d’èxit AQUÍ

El Gremi de Fabricants de Sabadell és una associació empresarial que te com a objectiu la defensa dels interessos de la indústria i en particular de la indústria tèxtil i desenvolupa una important labor de promoció i ajuda a les empreses mitjançant serveis d’alt valor.

Des del Gremi, s’identifiquen les necessitats de les empreses en matèria de formació tant a nivell tècnic com per a la potenciació del desenvolupament del talent, amb metodologies que siguin realment eficaces pels directius i pels treballadors en actiu, i oferim programes específics per als nostres agremiats.

Coneix el Gremi AQUÍ