Renovació de la Junta Directiva de l’entitat

A l’Assemblea General del Gremi de Fabricants de Sabadell, d’octubre de 2015, es va renovar la Junta Directiva de l’entitat, amb el nomenament del Sr. Blai Costa i Creus, com a president.

Amb anterioritat el Sr. Costa i Creus ha ocupat el càrrec de vice-president i president de l’Institut Sallarès i Pla (2010-2014) i patró de la Fundació per la Indústria (des de 2014), totes dues entitats vinculades al Gremi de Fabricants.

Format a ESADE i al IESE. Ha publicat diversos articles en defensa d’un model empresarial de caire industrial per al desenvolupament econòmic de Catalunya. En l’àmbit cultural,és patró de la Fundació Ars (des de 2002) i vicepresident (des de 2012).

Blai Costa i Creus, és Director de Grafic Set, empresa especialitzada en mostraris tèxtils i ubicada a Sabadell. És cofundador de l’empresa GS Comunicació, especialitzada en la implementació tecnològica d’instruments web per a l’ increment de la productivitat.

L’actual Junta Directiva del Gremi de Fabricants la componen:

President
Blau Costa i Creus (Grafic Set, S.L.)

Vicepresident
Joan Carles Grau i Bedós (Grau S.A.)

Secretari
Eduard Costals i Peña (Rocotex S.A.)

Vocals
Xavier Bombardó i Buixó (Dobert Textile Group S.A.)
Antoni Ginestà i Lladó (Ginestà-Mateu S.A.)

Secretaria General
Núria Aymerich i Rocavert