Article publicat al diari isabadell.cat – 20 abril 2020.

El conglomerat SBD Cercle d’Entitats demana una mirada des de dins i fora l’Ajuntament per aprofitar el talent de la ciutat” (…)

“Com ha de ser la resposta local al panorama que deixarà la pandèmia? En els darrers dies proliferen peticions per buscar una sortida a la crisi des d’un àmbit més ampli que no pas el govern municipal, ni tan sols, només l’Ajuntament” (…)

Podeu accedir a la notícia AQUÍ

Foto portada: la Rambla, buida durant l’estat d’alarma. Autor: David B.

SBD Cercle d’Entitat s el formen 115 entitats de Sabadell, entre les que es troba el Gremi de Fabricants de Sabadell.

Entitats que s’han adherit a SBD Cercle d’entitats:  Acadèmia Catòlica (13 entitats), ACM Vallès Occidental, ACTA, Actuavallès, ADENC, Agrària del Vallès, Associació Antoni Estruch Simó, Associació Ca n’Oriac Comerç, Associació Comunitat i Llar, Associació Ethos, Associació Indústries Químiques, Associació Juvenil Esquitx, Associació Professionals i Amics del Tèxtil, AVAN Fundació, Cambra Comerç Sabadell, Càritas, Castellers de Sabadell, CCOO, Centre Esports Sabadell, Centre Metal·lúrgic, Cercle Sabadellès, CE Mercantil (Club Esportiu), CIESC, CIPO, Club Natació Sabadell, Club Tennis Sabadell, Col·legi d’Agents Comercials, Col·legi d’Arquitectes, Creu Roja, El Pedal, Enginyers Industrials de Catalunya-Delegació del Vallès, Esbart Sabadell Dansaire, ESDI, Federació Associacions Veïnals – FAVS (25 entitats), Federació Sabadell Cultura (17 entitats), Fundació 1859 Caixa Sabadell, Fundació Ars, Fundació Barnola, Fundació Bosch i Cardellach, Fundació per la Indústria – Sabadell 1559, Fundació Òpera Catalunya, Fundació Privada ATENDIS, Gremi de Constructors, Gremi de la Fusta, Gremi de Tallers Automòbils, Gremi d’Instal·ladors, Gremi de Fabricants, ISP-Joves Empresaris i Directius Industrials, Joventuts Musicals de Sabadell, Moviment Ecumènic de Sabadell, OAR Gràcia, Òmnium Cultural, Orquestra Simfònica del Vallès, Panathlon Club, Parc Taulí, PIMEC Vallès Occidental, Promoció del Transport Públic (PTP), Protectora d’ Animals, Rebost Solidari, Rotary Club, Sabadell Comerç Centre, Sabadell Més Música, Sabadell Sardanista, Sabadell5000, UAB, UES, UGT, Via Vallès, Xarxa Onion.