Borsa de Treball – Accés Empreses

Les empreses que sol·licitin candidats de la Borsa de Treball, hauran d’omplir aquest formulari. Gremi de Fabricants de Sabadell/SPE es posarà en contacte amb els possibles candidats de la Borsa de Treball que reuneixin els requisits demandats per l’empresa i enviarà els currículums actualitzats de les persones que hagin accedit a facilitar les seves dades de contacte, una vegada l’empresa sol·licitant hagi satisfet l’import de 75 € (empreses agremiades) o l’import de 150€ (empreses no agremiades) pel servei bàsic de cerca de candidats.

Dades de l'empresa

Dades de la vacant

Habilitats i competències de la persona que es valoraran

Idiomes (indicar nivell)

1.

2.

3.

4.

5.

Més informació

Nº de referència de la/es persones que formen part de la borsa de treball que podrien interessar

(Veure la darrera circular als socis del Gremi i anotar les referències de les persones amb qui agradaria contactar)

L'empresa sol·licitant es responsabilitza d'utilitzar les dades dels candidats que se li facilitin per a l'activitat pròpia de la selecció de personal i les tractarà amb absoluta confidencialitat, d’acord al que preveu la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de dades de caràcter personal.

He llegit i accepto l'Avís Legal