En el marc de la celebració de la Nit de la Ciència, el Gremi de Fabricants de Sabadell organitza la conferència ‘ Indústria 4.0: del vapor als qubits’
A càrrec de Josep Lluís Sánchez Brugarola, llicenciat en Física, expert en innovació, gestió del coneixement i del canvi. Soci de Protoplay i col·laborador d’infonomia.

Per la gran majoria de nosaltres les revolucions industrials estan més lligades a les possibilitats de la tècnica i potser a la visió d’alguns emprenedors més que no pas al coneixement científic accessible en aquell moment. No obstant si dediquem una mica d’atenció i analitzem quina ha estat la relació entre tecnologia i indústria o millor dit entre coneixement i empresa podrem adonar-nos de l’estreta relació que existeix entre la ciència més bàsica i la innovació. A partir d’una revisió històrica sobre el que ens ha passat els darrers anys es donarà una visió sobre quines són les possibilitats que ens ofereix el futur gràcies a la ciència.

Organitza: Gremi de Fabricants de Sabadell
Dia: 10 de maig 2017
Hora i lloc: 19 h a l’auditori del Gremi de Fabricants de Sabadell, c/Sant Quirze 30
Activitat gratuïta.

“La Nit de la Ciència i el Coneixement de Sabadell és una iniciativa de la Fundació Bosch i Cardellach, la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), l’Ajuntament de Sabadell, la Fundació Parc Taulí (FPT), la Fundació Olga Torres (FOT) i l’Escola Superior de Disseny ESDI, per presentar una visió més propera de la recerca i el coneixement que es genera a Sabadell. La principal finalitat és posar en valor la rellevància de la ciència en la vida de les persones i fomentar l’interès dels joves per la carrera científica.

Aquesta iniciativa compta, també, amb el suport d’entitats, empreses i institucions ciutadanes que hi col·laboren

Recordem que un dels objectius que es persegueix amb la Nit de la Ciència i el Coneixement de Sabadell és recollir aportacions econòmiques per ser destinats a projectes de recerca que es desenvolupen a Sabadell o en el nostre entorn més proper. El projecte al qual enguany es destinaran les aportacions és el projecte d’investigació de noves eines per millorar el diagnòstic precoç del càncer colorectal, que lidera el Parc Taulí.

COM US PODEU IMPLICAR EN AQUESTA INICIATIVA?